Vraagje over films

Alles in verband met hooggevoeligheid.
jaenneeoftochwel
Lid

Vraagje over films

Ongelezen berichtdoor jaenneeoftochwel » Di 03 Jan 2017, 23:04

Goedenavond,,

Ik heb een vraagje,

Soms als ik een film kijk zoals black hawk down of saving pryvate ryan, dan als er iemand neergeschoten wordt, is het net of de kogel door mijn energieveld gaat en lichaam, lichaaams delen zoals bovenbeen , hoofd nek etc precies waar de slachteroffers ze ontvangen voel ik het ook . Ik voel het echt door mijn lichaam ( of energie - aura ) heengaan, daar waar er slachtoffers in de film een kogel ontvangen in de bovenbeen voel ik daar ineens drukte en spanning terwijl ik voorheen rustig zat... of zoals pepijn bij lotr 3 de palantir oogbal van sauron vol spanning en pjin vasthoud, voel ik ineens spanning en energie stromen in mijn handen en aura...
Maar bij andere mooie films haal ik er juist voordeel uit. Dan kan ik er echt van genieten...

Of bijvoorbeeld als iemand een bepaalde lichaamshandeling doet ( zoals arm bewegen ) , voel ik daar mijn energie ineens stromen... dan denk ik wat is dit nou weer

Ben benieuwd...

Bij oorlogfilms is het minder leuk, maar bij andere mooie films alleen maar een voordeel :wink:

Beetje snel en gehaast getyped maar moet maar :(

En de vraag was, hoort dit bij hsp ?

Reyla
Lid

Re: Vraagje over films

Ongelezen berichtdoor Reyla » Ma 13 Feb 2017, 01:55

Wow...ik heb altijd gedacht dat ik de enige was.
Soms gingen mijn vrienden een film marathon houden, en dan wilde ik eigenlijk nooit komen omdat ik bang was dat er mensen pijn zouden hebben, wat ik dan zelf ook voelde. Niet letterlijk pijn, maar ik werd er wel naar van op de plaats waar zo iemand werd verwond.
Ik had niet de link gelegt tussen hooggevoeligheid en dit, bedankt voor het plaatsen, het verduidelijkt veel voor me.

Reyla
Lid

Re: Vraagje over films

Ongelezen berichtdoor Reyla » Ma 13 Feb 2017, 01:58

Door mooie films kan ik echt nog weken geobsedeerd zijn, doordat het zo intens binnen komt...iedereen haat me dan omdat ik er zo veel over praat :D

Terug naar “Muziek - Films - Internet”