Smartphones

Alles in verband met hooggevoeligheid.
LightThunder
Lid

Re: Smartphones

Ongelezen berichtdoor LightThunder » Za 02 Jun 2012, 21:27

Waar ik me dan weer wel aan irriteer,, als je weet dat iemand je whatsapp/ smsje gelezen heeft, maar NIET reageerd xD
This is it, Here I stand, In the light of world..

simsxanimals
Lid

Ongelezen berichtdoor simsxanimals » Di 18 Feb 2014, 22:24

Ik vind het wel goed als je lang op de trein zit, alleen dan kan je vaak een spelletje doen. Maar als er iemand tegen je praat en die persoon is op zijn gsm bezig, echt constant dan is het echtwel irritant. Als de persoon waartegen je praat eventjes snel zijn rooster checkt of een smsje krijgt, ok. Maar geen hele gesprekken houden via facebook of whatsapp als je tegen die persoon praat...
My sensitivity, my power
Noem me maar gewoon Nikita :)

Little_Monster
Lid

Ongelezen berichtdoor Little_Monster » Wo 19 Feb 2014, 18:34

Ik vind het persoonlijk ook ontzettend irritant als ik met iemand een gesprek probeer te voeren dat de ander dan constant met zijn smartphone bezig is. Het enige wat er dan vaak uit komt is "Ja" "uhu" of "nee" en heb zelfs vaak genoeg meegemaakt dat als ik om een mening vroeg na een uitgebreid verhaal dat ik dan te horen kreeg "Huh wat zei je? Ja sorry ik was even druk in een Whatsapp gesprek" Ik heb dan zelf ook een smartphone, maar als iemand met mij een gesprek aan het voeren is dan ga ik niet om de 5 seconden op mijn schermpje zitten kijken of ik al een "berichtje" heb gekregen.

Sommigen zijn na mijn mening echt veel te verslaafd aan die dingen haha! xd
There are many worlds, and they share the same sky. one sky one destiny - Kingdom Hearts

simsxanimals
Lid

Ongelezen berichtdoor simsxanimals » Zo 02 Mar 2014, 18:28

Ik check best vaak mijn facebook, dat moet ik wel toegeven. Maar ik heb het niet nodig om om de 5 minuten waar ik ook ben te kijken op mijn facebook.
My sensitivity, my power
Noem me maar gewoon Nikita :)

Terug naar “Muziek - Films - Internet”