muziekinstrument

Alles in verband met hooggevoeligheid.

Speel jij een instrument?

Ja
35
65%
Nee
7
13%
Nee, maar ik zou het wel willen.
12
22%

Totaal aantal stemmen: 54

AllWeNeedIsPeace
Lid

muziekinstrument

Ongelezen berichtdoor AllWeNeedIsPeace » Zo 10 Mei 2009, 13:48

Heey iedereen!

Het lijkt wel of veel mensen hier een instrument spelen. ^^
Ikzelf speel viool en dat doe ik al 7 jaar.
Speel jij één of meerdere instrumenten? Hoelang doe je dat al?
Helpt het je om te spelen als je overprikkeld bent?
Welke muziek speel je?
...
Ja , veel vragen hé? =)

Iris
Laatst gewijzigd door AllWeNeedIsPeace op Zo 10 Mei 2009, 19:06, 2 keer totaal gewijzigd.

Shellie
Lid

Ongelezen berichtdoor Shellie » Zo 10 Mei 2009, 14:14

Jaa een topic over muziekinstrumenten. :)

Ik speel nu 8 jaar klarinet, en sinds 3 jaar altsaxofoon erbij. :) Ik speel heel veel soorten muziek, vooral klassiek, maar ook popmuziek en ballads. Soms speel ik ook gewoon oude orkest partijen, dan vooral concertwerken, die vind ik vaak erg mooi en erg leuk om te spelen. :) Probeer nu jazz te leren, vind dat erg leuk, maar ik heb er niet zoveel gevoel voor, dus dat vind ik moeilijk. Verder ben ik vooral bezig met m'n etudes en voordrachtsstuk (van Weber) voor m'n examen half juni. :) Muziek is voor mij echt een manier van ontspannen, want hoewel het er de laatste tijd wel eens bij inschiet, als ik het doe ontspan ik wel helemaal en dat geeft me weer energie voor veel dingen.
Carpe diem

girl14
Lid

Ongelezen berichtdoor girl14 » Zo 10 Mei 2009, 16:05

ik speel dwarsfluit :D
al 3 jaar lang,
hier voor blokfluit gespeeld,
4 jaar lang, maar dat kan ik niet meer, omdat dwarsfluit erop lijkt en dan haal je het doorelkaar, ookal zou je dat niet denken, het is wel zo..

als ik heel erg boos ben heeft het geen zin om te spelen, want dan komen alle nooten er veel te hoog of vals uit..