Project school ivm HSP

In het algemeen.
Lannister
Lid

Project school ivm HSP

Ongelezen berichtdoor Lannister » Za 28 Sep 2013, 20:25

Hallo allemaal !

Ik zit momenteel in mijn vijfde jaar ASO (voor iedereen die in België woont zal dat wel te snappen zijn, Nederlands heeft nl. een ander onderwijssysteem), maar wat ertoe doet is dat ik een semesterwerk moet maken dat ik in december zal moeten indienen en op een vrij groot percentage punten zal komen te staan.

Het onderwerp mag vrij zijn, maar het moet passen binnen het thema 'lijden'. Na uiteindelijk wat te denken kwam ik op HSP uit. Ik heb zelf nog niet heel lang geleden ondervonden dat ik het heb, en deels door het te maken, denk ik dat ik er misschien ook wat meer over zal leren en zo mijn eigen identiteit kan ontdekken. Ik zeg ook niet onmiddellijk dat HSP iets te maken heeft met lijden, maar ik ga een beetje nakijken in welke mate het als 'lijden' beschouwd kan worden-- door de personen zelf, of door bijvoorbeeld de omgeving.

Ik zoek een paar mensen die me hierbij zouden kunnen helpen. Ik zou een klein interview afnemen, dat dan persoonlijk en liefst zo uitgebreid mogelijk beantwoord moet worden. Dit zou ik bij mijn semesterwerk voegen als een bijlage en ernaar verwijzen in mijn officiële tekst. Het zal wat gaan over wat HSP voor jou is, hoe je ermee omgaat, en belangrijk: of je het als 'lijden' beschouwd.

Aan iedereen die geïnteresseerd is om me te helpen.. Zouden jullie mij aub even een berichtje kunnen sturen of iets posten? Ik zal de vragen in de loop van de volgende maanden doorsturen. Houd er wel rekening mee dat ik aan bronvermelding moet voldoen en dat ik je naam en voornaam nodig zal hebben en ook verwijzen naar het forum hier. Het semesterwerk zal echter NOOIT openbaar gemaakt worden en wordt uitsluitend nagekeken door de school zelf!

Je bent ook helemaal niet verplicht op alle vragen te antwoorden en mag me gerust helpen te sturen met wat ik mag overnemen in de bijlage en wat liever niet. Het is tenslotte nog jouw tekst, en hoewel je me ermee kan helpen, heb ik heel erg veel respect voor je privacy.

Hartelijk bedankt! :D

Terug naar “Hooggevoeligheid”