volle maan

In het algemeen.
Roos
Lid

volle maan

Ongelezen berichtdoor Roos » Do 26 Sep 2013, 22:20

Hebben jullie ook last van de volle maan?
Ik heb dan altijd moeite met in slaap komen, maar ik voel me dan wel snachts heel gelukkig.
Klinkt misschien vreemd, maar er is nog een hsper die er ook last van heeft.

Vroeger sloten indiaanse vrouwen zich samen op in een grote tent rond volle maan.
(De meeste indianen waren ook hsp denk ik, ze leefde erg met de natuuren en vergeleken mensen en dieren hun gevoelens/gedrag.)
Ze sloten zich daar op om zichzelf te reinigen, geestelijk en lichamelijk. ( ongesteld)

Herkennen jullie hier iets van?

Gr roos
The world make my, and i make the world.

dorien
Lid

Re: volle maan

Ongelezen berichtdoor dorien » Do 26 Sep 2013, 23:46

Ik hou heel erg van de maan. Ik vind het zilveren licht dat het weerkaatst rustgevend, krachtig en energiek. Ik word er ook blij van, ik vind de maan heel lief eigenlijk. Heel trouw ook. Ik begroet m vaak.
Na maanlicht kan ik vaak mindergoed slapen.. omdat ik er veel energie van krijg. Ik ben sowieso vaak helderder in de nacht, in het donker.
Niet alleen de volle maan trouwens..
I hate the world for making me lose you.
I love the world for letting me know you.

Roos
Lid

volle maan

Ongelezen berichtdoor Roos » Vr 27 Sep 2013, 18:29

dorien schreef:Ik hou heel erg van de maan. Ik vind het zilveren licht dat het weerkaatst rustgevend, krachtig en energiek. Ik word er ook blij van, ik vind de maan heel lief eigenlijk. Heel trouw ook. Ik begroet m vaak.
Na maanlicht kan ik vaak mindergoed slapen.. omdat ik er veel energie van krijg. Ik ben sowieso vaak helderder in de nacht, in het donker.
Niet alleen de volle maan trouwens..

Hoi Dorien, ik ben het helemaal met je eens. Ik heb precies hetzelfde met de maan, ik ben echt een avond/nacht mens, ik krijg energie van de nacht, vooral met volle maan.
Ook is hij rustgevend, ik ga er beter van nadenken.

Gr. Roos

Shimara
Lid

Ongelezen berichtdoor Shimara » Vr 27 Sep 2013, 22:23

Ik heb er nooit zo over gedacht, maar wil er wel wat meer aandacht aan geven. Ook vanwege human design. Laatste keer voelde ik mij geloof ik wel erg goed met volle maan, maar verder weet ik t niet meer.
Takk..

Esther
Lid

Ongelezen berichtdoor Esther » Za 28 Sep 2013, 11:10

Reageer er raar op, geen idee waarom eigenlijk.
Sancta Terra

Roos
Lid

Ongelezen berichtdoor Roos » Za 28 Sep 2013, 13:37

Hei, het blijkt dat ik geboren ben rond nieuwe maan, zou dat te maken kunnen hebben met hsp?

Pater
Site Admin

Ongelezen berichtdoor Pater » Do 19 Dec 2013, 01:05

Roos schreef:Hei, het blijkt dat ik geboren ben rond nieuwe maan, zou dat te maken kunnen hebben met hsp?

Ik denk van niet, Roos. Kort gezegd betekend HSP dat bepaalde karaktereigenschappen heel sterk naar voren komen. Er
wordt door Elaine Aaron geen verband gelegd met volle manen, geesten of energieën etc.

Roos
Lid

Ongelezen berichtdoor Roos » Do 19 Dec 2013, 21:07

Pater schreef:
Roos schreef:Hei, het blijkt dat ik geboren ben rond nieuwe maan, zou dat te maken kunnen hebben met hsp?

Ik denk van niet, Roos. Kort gezegd betekend HSP dat bepaalde karaktereigenschappen heel sterk naar voren komen. Er
wordt door Elaine Aaron geen verband gelegd met volle manen, geesten of energieën etc.

Das jammer :D

Mark
Lid

Ongelezen berichtdoor Mark » Ma 23 Dec 2013, 18:25

Het is mij nooit echt opgevallen welk effect de maan had op mijn slapen, totdat iemand het er eens over had. Afgelopen week ben ik het eens bijgehouden en inderdaad: ik sliep slechter die tijd. Slechter in de zin van later in slaap vallen, heel licht slapen en vroeg wakker worden. Het begon de dagen voor volle maan al, de dagen erna had ik weinig last meer van.

Of het slechter slapen daadwerkelijk door de maan kwam of dat ik slechter sliep omdat ik wist dat het volle maan was (mindfuck dus) weet ik niet. Maar apart was het wel. Ik slaap nu gelukkig weer beter :D

Shimara
Lid

Ongelezen berichtdoor Shimara » Ma 23 Dec 2013, 19:52

Komende manen ook opletten dan weet je t
Takk..

Pater
Site Admin

Ongelezen berichtdoor Pater » Ma 23 Dec 2013, 21:17

Ja maar als je erop let kan het mindfuck/placebo effect zijn ;)

Moet je eigenlijk een apparaat hebben dat de slaap meet

Vamp
Lid

Ongelezen berichtdoor Vamp » Zo 02 Feb 2014, 23:32

Ik let nooit op de maan, maar heb me wel veel met de maanstanden bezig gehouden in het verleden. Ik merkte altijd als het net geen volle maan is, dat ik meer moeite begon te krijgen met slapen en zodra de maan net niet meer vol was het weer terug naar normaal ging.
Weet niet waardoor het komt, maar is wel mateloos irritant.

Milou
Lid

Ongelezen berichtdoor Milou » Za 02 Jan 2016, 16:13

Ooit gehoort van weerwolven? Misschien kun je daarover gaan zoeken (ga niks zoeken over weerwolven uit films want weerwolven in het echt zijn anders dan uit films) dit is een links naar een site over weerwolven: http://www.pimpblog.nl/weerwolfgeheimen ... lf%3F.html

Terug naar “Hooggevoeligheid”