de jongerenwereld

In het algemeen.
Maya
Lid

de jongerenwereld

Ongelezen berichtdoor Maya » Zo 12 Aug 2012, 01:00

Hallo allemaal

Ik ben nieuw hier en heb dit forum gevonden omdat ik echt nood had aan jongeren die even gevoelig zijn als mij.
Hebben jullie ook zo het gevoelig dat, hoe hard je ook probeert, je gewoon niet pást in dat jongerenwereldje?
Ik krijg zo'n negatief beeld dat alle jongeren oppervlakkig zijn, terwijl ik weet dat dat ook niet echt waar is, maar het lijkt zo.
Ik ben net voor de eerste keer alleen met een vriendin op vakantie gegaan waar we elke dag hopen jongens leerde kennen.
Nu heb ik gewoon nog een grotere degout van de jeugd gekregen, de manier waarop zij hun gevoelens kunnen negeren en zomaar met iedereen flirten of kussen of weetikveelwat...
Ik ben nu 18 jaar en uiteindelijk is het ergste wel voorbij (de periode rond 15 jaar waarop iedereen begint te roken en te drinken enzo), maar toch blijft het moeilijk om me een echte jongere te voelen.
What is the mind without the heart?

super natural
Lid

Re: de jongerenwereld

Ongelezen berichtdoor super natural » Zo 12 Aug 2012, 01:22

Heel herkenbaar. Op mijn 16 las ik zelfhulpboeken, over het leven, over de midlifecrisis en over opvoeding, haha, ik ben geloof ik nooit echt 16 geweest. Ik ben nooit echt een jongere geweest. Heb ook amper 'last' gehad van puberteit, was vrij braaf en amper opstandig. Ik schaamde me wel voor mijn ouders, maar dat was zo'n beetje alles. Ja en ik weigerde alcohol te drinken en uit te gaan, vond het maar onzin.
Ik voel me nu jonger dan toen ik 16 was, ben nu 22. Ik ben wel gaan realiseren dat uitgaan aan een sociale behoefte toekomt en niet persé 'populair doen' is en ben wel iets minder serieus in de zin dat ik niet meer overal iets achter zoek en dat ik niet meer altijd alleen maar diepgaande gesprekken hoef te hebben en ook dat onbezonnen flirten/kussen begrijp ik iets meer.
Al doe ik dat zelf niet, ben ik nog steeds de minste drinker en voel ik me toch het meest op mijn gemak bij gesprekken die ergens over gaan.
Ik heb nooit geprobeerd om erbij te horen, om me aan te passen aan dat wereldje, maar heb wel geluk gehad dat ik altijd wel mensen om me heen heb gehad die dat accepteren, respecteren en/of zelf ook zo zijn.
To conquer whatever challenges me

Maya
Lid

Ongelezen berichtdoor Maya » Zo 12 Aug 2012, 01:32

Ik herken ook veel van jouw tekstje. Ik heb nooit echt gepuberd, nooit alcohol gedronken (ik begin dat nu pas een beetje te doen), nooit gerebeleerd tegen mijn ouders, eigenlijk altijd een heel goede band met hen gehad. Op mijn 16 jaar ben ik enorm uit elkaar gegroeid met mijn 2 beste vriendinnen, zij gingen een beetje 'fout' en ik ontdekte mezelf als HSP.
Het is nu pas dat ik wat meer begin te leven, maar nog steeds heb ik soms het gevoel dat ik me meer verbonden voel met oudjes dan met jongeren ofzo :p
Ik denk dat ik me op mijn 22 ook wel beter zal voelen, als iedereen ook een beetje opgroeit.
Momenteel snap ik ook helemaal niets van dat onbezonnen kussen. In feite heb ik vorige week voor de eerste keer een jongen op een fuif gekust.
Ik had al eerder gekust natuurlijk met liefjes, maar nooit echt met iemand bij het uitgaan. En ik vond het walgelijk. Kussen zonder gevoelens.. Doe ik echt nooit meer.
Daarom dat ik er nu weer een beetje door zit, ik zie iedereen om me heen jong zijn en ben een beetje jaloers op hen omdat ik die knop niet kan omdraaien. :)
What is the mind without the heart?

super natural
Lid

Ongelezen berichtdoor super natural » Zo 12 Aug 2012, 02:06

Ja precies. Met mijn ouders heb ik ook wel een redelijke band. Nooit ernstige ruzie gehad in ieder geval. Van mijn vriendengroep op de middelbare school was ik de enige die liever thuis was dan op school. Zij werden blij van hun vrienden op school en haatten thuis vanwege hun ouders. Ik was op school onzeker en eenzaam en chagrijnig en was veel liever thuis.
Haha ja, dat zoenen met een vreemde heb ik maar één keer gedaan. Ik moet wel zeggen, je moet bij mij niet aankomen met een lelijkerd. XD Als ie knap is, voel ik ook automatisch wel al iets meer. :P Maar ja, dat was ook met een latino, echt een gentleman, die me wel bijzonder deed voelen, ook al was het maar voor één avond. Hij bleef wel de hele avond bij me en dat gaf wel een speciaal gevoel.

Maar ja. Die knop omdraaien. Voor mij ging dat ook een beetje vanzelf. Ik heb lang een relatie gehad rond die tijd, waardoor dat gedoe ook allemaal niet hoefde. Maar toen ging het uit, begon ik aan een andere opleiding, nieuwe mensen, studentenvereniging en toen gebeurde dat gewoon.
Ik heb ook een beetje vast gezeten in mijn eigen dogma's. Uitgaan was stom, alcohol was dom, carnaval, feest vieren, losgaan, was allemaal stom. Maar toen ik dat losliet, en aan mezelf toegaf dat ik het allemaal wel leuk vond maar niet thuis in voelde, of zo, ben ik het meer toe gaan laten en angsten gaan overwinnen en zo.
Ik durfde nooit te dansen, me te laten gaan, maar heb dat uiteindelijk overwonnen. En sindsdien kan ik het allemaal wel hebben. Als ik maar kan dansen, vind ik het goed, maar daarmee sluit ik me ook wel weer een beetje af, dat wel. En daarmee ben ik dan toch inderdaad alsnog anders. Ja, ik voel me nog steeds enigszins anders en vreemd met uitgaan.. En dat voelt wel eens rot ja.
Maar ik ben wat dit betreft wel een beetje tot een compromis gekomen. Sommige dingen doe ik mee met anderen, omdat ik me dan wat meer een jongere en geen spelbreker voel. Met andere dingen blijf ik mezelf. Of nou ja, ik blijf altijd bij mezelf, ik doe nooit iets tegen mijn wil.
Ik kan plezier hebben in 'hun' wereld, maar wel op mijn eigen manier. En dat is vooral door te dansen. Dansen is heerlijk. :)

Maar ja, je moet alleen doen waar jij je goed bij voelt. Gewoon lekker jezelf zijn. Een vriendengroep heeft altijd een verstandig iemand nodig. :wink: En dan kan je best lol hebben. Daarvoor heb je geen jongens of alcohol nodig. Je moet alleen een beetje voor jezelf uitvinden hoe je je prettiger kunt voelen.

Daphne
Lid

Ongelezen berichtdoor Daphne » Zo 12 Aug 2012, 10:12

Een en al herkenbaarheid, jullie berichtjes.

In de klas of van meiden waar ik mee omging hoorde ik vaak dat ze ruzie hadden thuis. Dat ze gemene dingen zeiden over hun ouders, ik heb dat ook nooit zo meegemaakt. Ik heb ook nooit echt gepuberd. Bij mij was het eerder het afreageren van mijn irritatie (door overprikkeling) door bijvoorbeeld pissig of kortaf te reageren. Mijn ouders hadden het wat dat betreft het wel makkelijk, geen ruzie over uitgaan en alcohol (ik heb nooit gedronken en nu heb ik er nog geen behoefte aan en ik denk ook niet dat die behoefte er gaat komen).

Op het forum lees ik af en toe dat mensen best al wat liefjes gehad hebben terwijl ze zelf nog heel erg in de knoop zitten. Ik denk dat ik erge spijt zal hebben als ik zou kunnen zeggen dat ik exen heb terwijl dat toch redelijk "normaal" is rond je 19de.

Esther
Lid

Ongelezen berichtdoor Esther » Zo 12 Aug 2012, 10:29

Ik herken ook bijna alles in jullie berichtjes. Maar ik heb feesten altijd leuk gevonden eigenlijk :P Zolang er geen rot jongens of vieze oude mannen op me afkomen vind ik het best. Ik heb ook nooit gepuberd en ben vaak wijzer dan andere kinderen volgens m'n ma. Ik kan bijdehand zijn maar dat ligt gewoon in mjin karakter. Ik ben ook met 2 vriendinnen uit elkaar gegroeid dit jaar. Eentje gaat verkeerde kant op en zoent met jongens en doet misschien wel meer met ze. De ander deed gewoon kinderachtig tegen mij en probeerde te stoken tussen mij en andere vriendinnen maar dat is haar mooi niet gelukt. Daar heb ik wel voor gezorgd!

Maar verder had ik m'n eerste alcohol drankje toen ik 7 was :P Had het toen stiekem van m'n moeder afgepakt en vond het nog lekker ook. M'n ma zag het wel snel en paktte het heel snel van me af xD Ik rook al vanaf m'n 14de en ik vind het gewoon lekker. Ik doe het niet om stoer te zijn of om erbij te horen.

Ik had ook veel meiden in m'n klas die zeikten over hun ouders. Ik had dat nooit gehad. Ik ben m'n ouders altijd dankbaar voor bijna alles. Ondanks dat m'n vader stom bezig is, ben ik hem nog dankbaar. Ik had dat nooit gezegd tegen de meiden van m'n klas omdat ik bang was dat ze me raar vonden enzo. Ik was ook altijd vrij onzeker over m'n uiterlijk, lengte, gedrag enz..
Sancta Terra

Rosan
Lid

Ongelezen berichtdoor Rosan » Zo 12 Aug 2012, 11:56

Hier nog 1. Niet gepuberd, goede band met mijn ouders (misschien een beetje te goed, heb het er op mijn 22e nog moeilijk mee om uit huis te gaan), vond feestjes altijd stom en moeilijk en akelig. Eenzaam, kortom. Toen ik ging studeren heb ik dat ingehaald met vrienden die beter bij me pasten (kunstacademiestudenten, volgens mij ook allemaal HSP'tjes) en heb ik geleerd dat dansen heerlijk is! En ook wel mijn portie alcohol gehad. En 1 keer lachgas :roll: En een paar trekjes sigaret gehad, tot ik dacht, als ik zo doorga ga ik een heel subtiele grens over. Dus toen ben ik gestopt. Nu drink ik niet meer en ik denk ook niet dat ik dat ga doen, mijn behoefte daaraan is wel bevredigd. Zonder alcohol had ik dit allemaal niet gekund, maar het heeft zijn doel gediend.

Zoenen op feestjes, zo ver ben ik nooit gekomen. Vond het ook altijd nogal een ontaardend idee, intiem zijn met een vreemde. Maar ben wel jaloers op mensen die het kunnen.

Ik denk niet dat het vreemd is dat mensen die in de knoop zitten relaties hebben of flinterig zijn. Vroeger dacht ik dat altijd wel, begreep ik er niks van, dacht ik dat ik wel heel vreemd en debiel moest zijn dat ik dat niet kon. Maar nu snap ik dat het er maar net van afhangt hoe je in de knoop zit. :) Ik ben gewoon niet zo los daarin. Het past niet bij mijn karakter.
So enough of this terror, we deserve to know light and grow evermore lighter and lighter

Twinkel
Lid

Ongelezen berichtdoor Twinkel » Zo 12 Aug 2012, 12:15

Ik ben dan wel geen echte 'jongere' meer, maar wat een herkenning hier hoe ik mij gevoeld heb van zo'n beetje mijn 12e tot mijn 18e....

Maya schreef:Hebben jullie ook zo het gevoelig dat, hoe hard je ook probeert, je gewoon niet pást in dat jongerenwereldje?

Ik heb mezelf letterlijk afgevraagd of ik niet op de verkeerde planeet was gedropped. Ik herinner mij nog een beeld van mezelf zittend in de aula en dat ik om mij heen keek en dat ik me ineens intens verdrietig en alleen voelde en dacht: wat is dit voor wereld waarin ik terecht gekomen ben? Terwijl ik iedereen als kippen zonder kop hoorde kakelen en dat de gesprekken voor een groot deel over anderen gingen en met een negatieve vijandige ondertoon. Ik voelde mij zo anders, ik wilde aan de ene kant erbij horen, maar aan de andere kant wilde ik ook niet bij al die mensen horen. En dat heeft mij in die tijd wel verscheurd van binnen. Het erbij willen horen, maar aan de andere kant nergens een gevoel van thuis zijn herkennen.

Ik ben de bibliotheek en het internet ook vreselijk dankbaar, want daardoor heb ik geleerd dat er wel degelijk mensen op de aarde rondlopen - en een stuk meer dan ik had gedacht - waar ik mij wel thuis bij kan voelen. Waar ik wel een gevoel van herkenning bij heb. En juist door die ervaring en wetenschap ben ik in de afgelopen jaren mezelf ook beter gaan voelen in het bijzijn van gevoelsmatig 'heel andersoortige' mensen.

SuperNatural schreef:Ik heb ook een beetje vast gezeten in mijn eigen dogma's. Uitgaan was stom, alcohol was dom, carnaval, feest vieren, losgaan, was allemaal stom. Maar toen ik dat losliet, en aan mezelf toegaf dat ik het allemaal wel leuk vond maar niet thuis in voelde, of zo, ben ik het meer toe gaan laten en angsten gaan overwinnen en zo.
Ik durfde nooit te dansen, me te laten gaan, maar heb dat uiteindelijk overwonnen. En sindsdien kan ik het allemaal wel hebben. Als ik maar kan dansen, vind ik het goed, maar daarmee sluit ik me ook wel weer een beetje af, dat wel. En daarmee ben ik dan toch inderdaad alsnog anders. Ja, ik voel me nog steeds enigszins anders en vreemd met uitgaan.. En dat voelt wel eens rot ja.

Dit is ook zo herkenbaar. Nu ga ik zelden echt uit omdat ik niet echt meer in die situatie kom en ik zou zelf niet het initiatief nemen om uit te gaan, maar als ik dan nu wel ga dan kan ik er ook meer van genieten van vroeger ook al ben ik er niet op mijn plek. Ik heb nu die ervaring van hoe fijn het is om te kunnen dansen en jezelf dan bijna te vergeten. De laatste keer werd ik mij wel bewust van het feit dat ik blijkbaar met mijn verschijning de aandacht trek van sommige jongens/mannen :shock:. En ik weet me daar nog niet zo'n raad mee, want het zijn nooit types waar ik op zou vallen, en ik shrik heel erg af op van die bijdehante types, het liefste zou ik dan meteen willen wegvluchten of dat zij weer ophoepelen.... :P.

Daphne schreef:Op het forum lees ik af en toe dat mensen best al wat liefjes gehad hebben terwijl ze zelf nog heel erg in de knoop zitten. Ik denk dat ik erge spijt zal hebben als ik zou kunnen zeggen dat ik exen heb terwijl dat toch redelijk "normaal" is rond je 19de.

Ik heb dan wel enkele exen (maar ben ook al wat ouder natuurlijk ;)), maar ik moet zeggen dat ik nergens spijt van heb als ik er zo op terugkijk (al had ik veel dingen met de wetenschap van nu nooit gedaan, maar zo'n gedachte slaat nergens op, want die wetenschap heb ik juist door de ervaring zelf :P). Wat alle ervaringen hebben me weer dingen over mezelf geleerd en ik heb mezelf daardoor weer een klein stapje verder ontwikkeld. Het gekke is dat je zo'n relatie daar helemaal niet voor aangaat, maar het levert wel veel informatie op over jezelf, ten minste dat had ik :)
~~~

Birgitta
Lid

Ongelezen berichtdoor Birgitta » Zo 12 Aug 2012, 12:45

Hier nog iemand die zich in dezelfde ervaringen herkent. Ik heb mij zelf een lange tijd afgevraagt waarom ik zo anders was als de andere. En heb ook zo lang geworsteld met het feit dat ik niett zo wilde zijn als de meeste jongeren; drank, feesten en ander impulsief gedrag, maar ik wilde mij ook niet zo eenzaam voelen. Heb daardoor vaak op het punt gestaan om eraan mee te doen. Maar ik kon mij daar gewoon niet naar toe zetten, dat voelde niet goed en onnatuurlijk. En toen later ging ik meer in zien dat ik daar dan juist heel sterk in stond. Want er zullen ongetwijfeld vele jongeren zijn die zich er ook niet helemaal toppie bij voelen, om zo met de kudde mee te draven, maar zich toch te onzeker voelen om hier niet in mee te gaan. Omdat ze waarschijnlijk dan te bang zijn om geen vrienden meer over te houden.

Hoe meer ik over dit gedrag ging nadenken; drinken om 'erbij' te horen, hoe meer ik er op een gegeven moment ook een afkeer van kreeg. Want het slaat eigenlijk helemaal nergens op!
En nu ben ik blij dat ik daar niet in ben mee gegaan. Al ben ik er niet helemaal kreukvrij doorheen gegaan, heb 1 maal een hijsje genomen van een sigaret, maar alleen daar al van voelde ik mij schuldig en was het echt 1 keer maar nooit meer! En heb wel een aantal flesjes drank op. Van dat bacardi enz wat toen zo helemaal 'in' was. Maar je drinkt dat weg als limonade dus toen bedacht ik mij ook van, dit is echt niet goed als je dit zo snel gemakkelijk weg kan drinken, dat het zo verleidelijk kan zijn.

Verder ging ik heel af en toe uit maar zocht daar ook een soort van middenweg in, waar vele met een biertje in de handen stonden, stond ik met sinas in de handen:P En als de sfeer en muziek goed was vond ik het ook heerlijk om te gaan dansen. Ook dit heb ik ook eerst wel ff moeten overwinnen;)

Dus ja het is juist goed dat je daarin je eigen weg bewandeld en alleen de dingen doet waar jij je goed bij voelt, dan kom je er uiteindelijk sterker en trotser uit dan wanneer je altijd maar meewaait.
En eigenlijk geldt dit op alle gebieden in het leven, volg je eigen weg :)
I don't wanna stay in love with my sorrow, i'm gonna let it go.

Buddy
Lid

Ongelezen berichtdoor Buddy » Zo 12 Aug 2012, 14:35

ik was wel een puber .. altijd vechten op school , kliedere op school ik dee eigelijk alles behalve in de boeken kijken
pas na me 19e werd ik wat rustiger
ik heb wel een oude ziel zoals ze dat noemen , kvoel me soms ook heel oud
het niet passen bij de jongeren ken ik klein beetje maar ik pas me soms aan
Anderen begrijpen is Kennis .. jezelf begrijpen is verlichting

Daphne
Lid

Ongelezen berichtdoor Daphne » Zo 12 Aug 2012, 15:09

Twinkel schreef:
Daphne schreef:Op het forum lees ik af en toe dat mensen best al wat liefjes gehad hebben terwijl ze zelf nog heel erg in de knoop zitten. Ik denk dat ik erge spijt zal hebben als ik zou kunnen zeggen dat ik exen heb terwijl dat toch redelijk "normaal" is rond je 19de.

Ik heb dan wel enkele exen (maar ben ook al wat ouder natuurlijk ;)), maar ik moet zeggen dat ik nergens spijt van heb als ik er zo op terugkijk (al had ik veel dingen met de wetenschap van nu nooit gedaan, maar zo'n gedachte slaat nergens op, want die wetenschap heb ik juist door de ervaring zelf :P). Wat alle ervaringen hebben me weer dingen over mezelf geleerd en ik heb mezelf daardoor weer een klein stapje verder ontwikkeld. Het gekke is dat je zo'n relatie daar helemaal niet voor aangaat, maar het levert wel veel informatie op over jezelf, ten minste dat had ik :)

Ik snap wel dat je er iets van kan leren en je op die manier weer verder ontwikkeld. Ik kan mij gewoon nauwelijks voorstellen dat ik met mijn problemen er een vriendje bij zou kunnen hebben en zo kan ik dat dus ook niet bij andere mensen voorstellen.

Ik denk dat een relatie een impuls aan mijn leven zou geven, maar het schrikt ook af om me aan iemand te binden die misschien niet 'de ware' is. Je hebt toch zo'n beetje alles gedeeld, dan ga je uit elkaar... en dan? Begin je weer een nieuwe relatie en moet je weer alles opbouwen en misschien groei je dan weer uit elkaar. Je leert er iedere keer van maar is die hartenpijn dat wel waard? Is het het waard om je aan iemand te binden waarvan je niet zeker weet of het wel voor het leven is. Of is dit bindingsangst? Of de controlefreak in mij? :P

Als je daar geen waarde aanhecht, niet zo bezig bent met het leven en lekker losgaat dan maakt een scharrel meer of minder ook niet uit. Misschien is het ook wel een stukje jaloezie dat ik dat niet kan en anderen wel.

Ik ga afwachten tot er een leuke jongen op mijn pad komt, dan kan ik het zelf ervaren. :P

HSPER
Lid

Ongelezen berichtdoor HSPER » Zo 12 Aug 2012, 22:18

Zo herkenbaar wat jullie schrijven..
Op school voelde ik me ook nooit prettig. Ik heb het voor elkaar gekregen om zo weinig te zeggen in een jaar dat ik gewoon niet gemist werd als ik er niet was. Ik werd gewoon niet opgeschreven als afwezig:p. Verder was uitgaan nooit mijn ding. Ik voelde me dan zo verloren. Ik kon/kan me niet goed laten gaan.. Het gaatnu gelukkig wat beter, maar het blijft moeilijk. Drinken heb ik ook nooit gedaan tot mijn 17de, toen ben ik begonnen met witte wijn, en dat is hetgeen wat ik nog steeds lekker vind, maar echt sterke drank vind ik niets.
Over relaties kan ik niet echt meepraten, ik heb er 1 gehad, maar dat was voor mijn gevoel meer vriendschap dan een echte relatie, al zal het voor mijn ex anders hebben gevoeld.. Maar ik durfde niets los te laten. Gevoelens kon ik met hem niet bespreken.. En dan werkt het gewoon niet:p.
En Twinkel, wat je schrijft over je schooltijd, dat is gewoon eng herkenbaar, alsof je mij omschrijft:p. Dat van de aula, als ik daar zat wilde ik het liefst in huilen uitbarsten, ik voelde me altijd zo rot daar. Teveel mensen, te weinig interessante gesprekken..

super natural
Lid

Ongelezen berichtdoor super natural » Ma 13 Aug 2012, 00:41

Ja, op school.. Ik was ongelukkig op school en zo eenzaam. Dan zat ik in de pauze in de hal, op de grond tegen de muur, met oordopjes in, chagrijnig te kijken. Dan vroegen mensen of er iets was en zei ik altijd maar dat ik moe was.
Drinken heb ik overigens wel altijd gedaan. Kreeg al jong een slokje van mijn vader. Maar dronken mensen heb ik lang verschrikkelijk gevonden en moet ik nog steeds niet veel van hebben.
Heb wel een paar keer gerookt, uit nieuwsgierigheid, en één keer een hijsje genomen van een joint, maar vaker geweigerd. Vind het maar stinkspul. :P

dorien
Lid

Ongelezen berichtdoor dorien » Ma 13 Aug 2012, 02:16

Wat saai,, bijna allemaal hetzelfde.
Hier nogeentje. Niet gepubert,, wel idd geirriteerd door overprikkeling,,
In de aula zit ik zowieso niet tenzij ik er in m'n eentje zit en dan nog gonst het na van alle opgepropte mensen met zinloze negatieve verhalen.
Ik zit het liefst bij de leraren.
Uitgaan vind ik niks aan,, veel te druk, saai, niet echt gezellig, nep.
Ga liever met een vriendin dagje stadten in amsterdam. ^.^ maar dat is ook een overwinning.
Ik pas er gewoon niet bij, niet bij de meesten, die als 'normaal' worden beschouwd. Hoezo eigenlijk 'het' jongerenwereldje. 'niet een echte jongere zijn'.. betekend helemaal niet dat als je je niet aangesloten hebt aan de rest, dat je dan een beetje vaag bezig bent geweest ofzo..
Scharrels ofzo heb ik niets mee, hoef geen onbekende mensen bij me, zowieso. In persoonlijke situaties dan, anonimiteit is wel eens prettig.. ;)
Mijn 'ware' loopt toch niet door de kroegen en over de festivals ofzo, want dat is toch mijn type mens niet dat daar loopt.. :P
Alcohol en roken doe ik niet aan. Roken vind ik echt smerig. Ben blij dat P vorig jaar gestopt is,, ;)
Alcohol.. als ik zie wat dat met mensen kan doen. Ik vind het echt verschrikkelijk. Idioot. Ben bang dat ik dat niet eens aan kan. Word al angstig van een kopje koffie. xD

Ik leef mooi m'n eigen leventje,, dan voel ik me gelukkig.
I hate the world for making me lose you.
I love the world for letting me know you.

xStrawberry
Lid

Ongelezen berichtdoor xStrawberry » Ma 13 Aug 2012, 07:47

Nog 1.
Ik kan nergens over meepraten met leeftijdsgenoten.
Op de 1 of andere manier past het gewoon niet.
Volgens mij had ik beter op een andere planeet kunnen wonen.
There is nothing wrong with loving who you are, cause he made you perfect babe! - Born this way, Lady GaGa

Terug naar “Hooggevoeligheid”