Bang in kamer

In het algemeen.
xStrawberry
Lid

Bang in kamer

Ongelezen berichtdoor xStrawberry » Zo 18 Mar 2012, 11:55

Hee,

's avonds kan ik niet slapen in m'n kamer omdat ik het gevoel heb dat ik wordt bekeken.
Ik heb ook al gevraagd of "het" weg wil gaan maar da helpt niet..
Wie heeft tips?

xStrawberry
P.s. Ik ben paranormaal begaafd maar doe niet aan glaasje draaien of wat dan ook..
There is nothing wrong with loving who you are, cause he made you perfect babe! - Born this way, Lady GaGa

Rooziej
Lid

Re: Bang in kamer

Ongelezen berichtdoor Rooziej » Di 20 Mar 2012, 15:31

Ah, dat heb ik ook altijd, ik probeer het te negeren, maar als dat niet werkt, slaap ik gewoon met de lamp aan xD

lottesun
Lid

Ongelezen berichtdoor lottesun » Di 20 Mar 2012, 17:17

Dit heb ik ook. Constant. Echt zo.. naar. Terwijl er echt niks is.
Ouders voelen beiden geesten en zij voelen niks. En we hebben het al een proberen 'weg te jagen' maar ik voel me nog steeds bekeken.

Ik doe vaak de cd speler aan met een luisterboek en dan heel zacht = lampje + geluid in een. En altijd een ventilator.
Want ik ben al mijn hele leven bang, maar blijkbaar voel ik me veiliger als er geluid is. Zodoende.
"We'll always be outlaws, mate," said the cowboy to his horse.

liesmoozie
Lid

Ongelezen berichtdoor liesmoozie » Di 20 Mar 2012, 19:23

Dat heb ik ook sterk gehad. Nu is het minder omdat ik nu weet wat het is.

Jij denkt dat het een geest is (als ik het zo lees).
Geesten hebben wel eens de neiging om gevoelens/energieën van aura op te nemen.
Jij bent bang, de geest neemt het over, die geest voel jij, dus voel jij je dubbel zo bang als het ware..
Niet bang zijn klinkt heel cru, maar als je je opeens heel erg angstig voelt, dan kan het zo zijn dat de energie in je kamer dat over heeft genomen..
Probeer jezelf te ontspannen. Zet een muziekje op, wel met het licht aan zodat je ogen waarnemen dat er niets is, dus je hersenen zullen dan minder snel denken dat je iets ziet. Dan klopt dat niet met je gevoel, dus hou jij jezelf 'voor de gek', ook al voel je iets, dan wordt je minder snel bang (denk ik).

Je kan ook wierook gebruiken om je kamer te 'reinigen' zodat alle negatieve dingen worden verdreven en jij tot rust komt :)
Maar dan moet je wel goed uitzoeken welke wierook je moet gebruiken (heb dat ook toevallig ergens gelezen)
A little butterfly tickles my tummy

Terug naar “Hooggevoeligheid”