Psytrance

Voor alles wat niet direct met hooggevoeligheid te maken heeft.
TessLove
Lid

Psytrance

Ongelezen berichtdoor TessLove » Za 17 Jan 2015, 15:58

Heey mensen,
Ik ben Tess, ik ben vrij nieuw op deze site.
Ik zou het leuk vinden om nieuwe mensen te ontmoeten van rond mijn leeftijd zijn die ook hooggevoelig zijn.
Daarvoor vroeg ik me af er ook mensen uit de goa/psytrance scene bij zitten. Het zou leuk zijn ervaringen daarmee uit te wisselen

Groerjes, Tess
If you change the way you look at things, the things you look at change

Esther
Lid

Re: Psytrance

Ongelezen berichtdoor Esther » Za 17 Jan 2015, 19:13

Welkom tess!

Mag ik vragen wat dat is?
Sancta Terra

TessLove
Lid

Ongelezen berichtdoor TessLove » Ma 02 Feb 2015, 18:49

De muziekstijl heet psytrance (electronisch) en hier is ook een hele scene aan gebonden. Het komt oorspronkelijk uit het dorpje Goa uit Indië en wordt ook wel
De mensen die zich hier thuis in voelen zijn vaak neo-hippies, alternatieve mensen, vrije zielen. Vaak de mensen die niet goed in deze samenleving passen.
Filosofie, spiritualiteit, kunst en het milllieu zijn erg belangrijk. Op festivals wordt hier veel waarde aan gehecht. In ben deze zomer op Boom psytrance festival in Portugal geweest. Hier hadden ze bijvoorbeeld houten toiletten (i.p.v dixies) waar bij de ontlastingen een bacterie werd gedaan waardoor er mest van gemaakt kon worden. Papier en plastic werd ook allemaal gerycled. Ook wordt er bijvoorbeeld aan meditatie en yoga gedaan.
Op feesten en festival hangt er een super goede sfeer. Normaal als je op feestjes bent kun je als hooggevoeligen veel last hebben van negatieve energie. Op Boom was iedereen zo vrolijk de hele tijd dat je dit overneemt. Het is misschien moeilijk voor te stellen, maar het is echt zo.
If you change the way you look at things, the things you look at change

Man in Black
Lid

Ongelezen berichtdoor Man in Black » Di 03 Feb 2015, 11:45

Klinkt vreemd ;p haha :3
"The door of my heart is open for me, and I have probably some old doorhandles lying around that can open other doors with broken handles,we just need to find the right handles to the right doors"

super natural
Lid

Ongelezen berichtdoor super natural » Di 03 Feb 2015, 14:19

Ik ken het wel. Al ben ik er zelf niet in thuis. Ik ken wel mensen die dat wel zijn. Van Boom heb ik ook wel es gehoord, ja, maar wist niet dat het allemaal zo milieubewust en zo was. Klinkt op zich wel tof. Ziet er ook wel mooi uit op foto's, maar of ik het echt de moeite/het geld waard vind, weet ik niet...
To conquer whatever challenges me

Terug naar “100% off topic”