Tv-series

Voor alles wat niet direct met hooggevoeligheid te maken heeft.
Lizazonne
Lid

Re: Tv-series

Ongelezen berichtdoor Lizazonne » Di 14 Apr 2015, 07:37

Ik ben totaal geobsedeerd door de serie Skins.

Verder liefhebber van Orange is the New Black, Red Band Society, Volgens Robert, Penoza, A'dam - E.v.a en Feuten.

Astrid
Lid

Ongelezen berichtdoor Astrid » Wo 15 Apr 2015, 20:05

omg ja skins is geweldigg! maar ik heb ze volgens mij al allemaal gezien :(
of zijn er nieuwe afleveringen??

Lizazonne
Lid

Ongelezen berichtdoor Lizazonne » Do 16 Apr 2015, 08:52

Er zijn 3 generaties van 2 seizoenen dus in totaal 6 seizoenen. Verder hebben de makers ook een extra seizoen gemaakt waarbij de toekomst van drie personages wordt uitgelicht, persoonlijk vind ik die niet zo goed.. Maar alsnog wel leuk om te kijken.

De makers zijn niet van plan een nieuw seizoen te makem en daarom ben ik bezig zelf een serie uit te schrijven die lijkt op skins zodat ik die volgend jaar kan opnemen

Nienke
Lid

Ongelezen berichtdoor Nienke » Ma 11 Mei 2015, 22:49

- Restoration Home -> Mijn favo huizenserie, waarin grote oude gebouwen worden gerestaureerd. En daarnaast geven ze ook een heel stuk geschiedenis van de oorspronkelijke bewoners en architectuur.
- Grand Designs
- The middle
- The big bang theory
- Game of thrones (hoewel ik het eigenlijk te heftig vind allemaal) (misschien is het wel een goed idee de boeken te lezen ^^)
- Friends

En verder kijk ik eigenlijk nooit zoveel series. Sowieso volg ik nooit wat, moet het al toevallig tegenkomen op tv. Ik vind trouwens Criminal minds ook wel leuk, maar soms is het wel heel voorspelbaar.
Oh, there goes gravity

Dagmarroos
Lid

Ongelezen berichtdoor Dagmarroos » Wo 20 Mei 2015, 07:47

Ik kijk de serie Attack on Titan, wat een Japanese anime serie is. Ik vind die serie Echt gewelding, just omdat hij zo anders is dan de meeste series. Maar ik kijk ook nog The Walking Dead, The Vampire Diaries, en Teen Wolf.

Terug naar “100% off topic”