Tattoo

Voor alles wat niet direct met hooggevoeligheid te maken heeft.
Dreamer
Lid

Tattoo

Ongelezen berichtdoor Dreamer » Zo 13 Jul 2014, 22:03

Hey iedereen,

Ooit zou ik graag een tattoo hebben. Dit idee heb ik al een tijd in mijn hoofd en ik wil zeker niet impulsief een tattoo laten plaatsen. Ik vind bv. Harry Styles zijn tattoo erg mooi: op zijn ene arm staat "Things I can" en op zijn andere arm "Things I can't". Ik vind de betekenis (hoe ik de 'quote' zie) heel erg mooi! Maar ook andere quotes en tekens zou ik leuk vinden als tattoo. Ideeën genoeg, dat is zeker! :)
Nu is het probleem dat ik niet echt tegen pijn kan, als hooggevoelige mensen zullen jullie dit misschien wel herkennen. Daarom vroeg ik me af of er mensen zijn die hier een tattoo hebben/willen laten plaatsen, ondanks dat ze niet zo goed tegen pijn kunnen.
Zo ja, welke tattoo willen jullie/hebben jullie? Foto's mag je ook plaatsen!

Liefs x
"I don't know a perfect person. I only know flawed people who are still worth loving."

super natural
Lid

Re: Tattoo

Ongelezen berichtdoor super natural » Zo 13 Jul 2014, 23:49

Yes ik heb een tattoo :) Ik vond het best wel (behoorlijk) pijnlijk om te laten zetten, werd ook na niet al te lange tijd even niet zo goed, dat we even moesten stoppen. Gelukkig is mijn tattoo niet heel groot, dus daarna was het even op de tanden bijten en klaar. Het hielp wel om me te focussen op mijn adem. En na een tijdje verdoofd je huid een beetje door het trillen van de naald en dan voel je het ook minder.
Ondanks dat het pijnlijk is, zou ik me niet laten weerhouden daardoor. Het verschilt ook per plek hoeveel pijn het doet. En het duurt in principe maar even, tenzij je iets heel groots laat zetten natuurlijk.
To conquer whatever challenges me

Dreamer
Lid

Ongelezen berichtdoor Dreamer » Ma 14 Jul 2014, 22:49

super natural schreef:Yes ik heb een tattoo :) Ik vond het best wel (behoorlijk) pijnlijk om te laten zetten, werd ook na niet al te lange tijd even niet zo goed, dat we even moesten stoppen. Gelukkig is mijn tattoo niet heel groot, dus daarna was het even op de tanden bijten en klaar. Het hielp wel om me te focussen op mijn adem. En na een tijdje verdoofd je huid een beetje door het trillen van de naald en dan voel je het ook minder.
Ondanks dat het pijnlijk is, zou ik me niet laten weerhouden daardoor. Het verschilt ook per plek hoeveel pijn het doet. En het duurt in principe maar even, tenzij je iets heel groots laat zetten natuurlijk.

Bedankt voor je reactie! :) Je hebt ergens wel gelijk, ondanks de pijn is het het achteraf wel waard, denk ik. Welke plekken zijn dan pijnlijker?
"I don't know a perfect person. I only know flawed people who are still worth loving."

LightThunder
Lid

Ongelezen berichtdoor LightThunder » Zo 20 Jul 2014, 21:45

Ik heb er ook 1, op mijn rechterschouder( gemiddeld formaatje); dit deed 'zeer' maar niet zoveel dat hij moest stoppen ( "Ga maar door dan ben ik ervanaf" :P)

NA die tijd heb ik een paar maand geroepen dat ik genezen was van een 2e, maar die 2e is ondertussen al onderweg.. :P

Of een tattoo zetten pijnlijk is, is per persoon verschillend,, bij de mijne was het in het begin niet al te pijnlijk, maar hoe dichter hij bij het bot kwam ( schouderblad) hoe meer ik begon te trekken met mijn schouder.. ( en ik he been week last van spierpijn gehad haha )

Terwijl een vriendin van mij op een pijnlijke plek helemaal niets voelde..

Mijn 2e komt op mijn linker ribboog, dat schijnt wel echt goed zeer te doen.. ik geloof zeker; hoe dichter op het bot, hoe pijnlijker..
This is it, Here I stand, In the light of world..

Shimara
Lid

Ongelezen berichtdoor Shimara » Za 26 Jul 2014, 01:10

Kietelplekjes schijnen t meest pijnlijk te zijn en daar waar je huid dun is (ruggengraad, enkel) heb zelf geen tattoos
Takk..

Dreamer
Lid

Ongelezen berichtdoor Dreamer » Di 29 Jul 2014, 19:00

Dankjewel voor jullie reactie's!

Terug naar “100% off topic”