Vrienden?

Voor alles wat niet direct met hooggevoeligheid te maken heeft.
Lien
Lid

Vrienden?

Ongelezen berichtdoor Lien » Di 25 Mar 2014, 19:21

Een vriendin van mij blijft telkens iets oprakelen van wat ik meer dan 6 jaar geleden gezegd heb tegen haar. Ik had namelijk iets gezegd wat niet zo lief was en ik snap dat ze dat niet leuk vindt dat ik dat gezegd heb. Maar dat was in het 4de of 5de leerjaar en we zitten nu in het vierde middelbaar. Ik ben het echt beu dat ze het telkens weer oprakelt. Ik kan begrijpen dat ze ermee zit, maar ik heb al sorry gezegd voor datgene dat ik gezegd heb. Het is niet leuk dat ze het altijd verteld tegen de mensen, ze zegt dan altijd wat voor een bitch ik was in het lager. In het lager was ik geen bitch, ik was oprecht en soms iets te rechtuit. Maar moet ik dat dan elke keer aanhoren, ze maakt me echt zwart, en btw ik ben echt wel veranderd hoor en ik kan niet terug in de tijd. Ik voel me er echt slecht over.

dorien
Lid

Re: Vrienden?

Ongelezen berichtdoor dorien » Di 25 Mar 2014, 19:35

Je noemt dat ze een vriendin is .
Of je moet overwegen of ze dat echt wel is.
Of je zegt tegen haar dat je dat vervelend vind. Of je vraagt waarom ze dat doet.
I hate the world for making me lose you.
I love the world for letting me know you.

Lien
Lid

Ongelezen berichtdoor Lien » Di 25 Mar 2014, 19:39

Ja, ik heb het haar al gezegd dat ik het echt niet leuk vind. Ze zei dat dat maar om te lachen is :?

simsxanimals
Lid

Ongelezen berichtdoor simsxanimals » Di 25 Mar 2014, 21:04

Ik zou het haar zeggen, en anders idd zoals Dorien zegt is het geen vriendin. Want een vriendin accepteert je verleden, ook wat je gezegd hebt toen tegen haar.
My sensitivity, my power
Noem me maar gewoon Nikita :)

Esther
Lid

Ongelezen berichtdoor Esther » Wo 26 Mar 2014, 16:24

Zo'n zielig persoontje had ik ook. Praat met haar erover en ander is ze zoals de anderen het zeggen geen echte vriendin
Sancta Terra

Terug naar “100% off topic”