Fitness topic

Voor alles wat niet direct met hooggevoeligheid te maken heeft.
stefan
Lid

Fitness topic

Ongelezen berichtdoor stefan » Di 10 Sep 2013, 23:04

Ik las dat er best wat leden wel eens wat oefeningen doen, dus vandaar dit topic.

Plaats hier je filmpjes/vragen/artikels/informatie over fitness/conditietraining en dat soort dingen.

Ik zal beginnen:
http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474

Best wel zwaar, maar als je jezelf een keer wilt uitdagen kun je het proberen.

stefan
Lid

Re: Fitness topic

Ongelezen berichtdoor stefan » Di 15 Okt 2013, 16:09

Ik zat een tijdje te twijfelen om dit te posten, maar ik kwam dit lichaam net tegen, perfectie imo, wat vinden jullie er van?
www.jpg
www.jpg (43.26 KiB) 5795 keer bekeken

ww.jpg
ww.jpg (19.87 KiB) 5795 keer bekeken

dorien
Lid

Ongelezen berichtdoor dorien » Di 15 Okt 2013, 16:43

Hmmm. Het heeft wel iets nice
Beetje nep..
Niet waar ik op val. zeker zo'n nek niet..
En de hoofden passen niet bij t lichaam. :p

Bedoelde je dit met; wat vinden jullie ervan? :p
I hate the world for making me lose you.
I love the world for letting me know you.

super natural
Lid

Ongelezen berichtdoor super natural » Di 15 Okt 2013, 17:10

Ik vind dit too much. Niet mijn smaak. Ik houd wel van spieren, maar meer van 'echte' spieren. Spieren die niet ontwikkeld zijn door bewust afzonderlijk iedere spier te trainen, maar gewoon door fysieke arbeid, zoals houthakken. XD Of zware dingen sjouwen. :P Dan is het ook meer in balans, ziet het er natuurlijker uit.
To conquer whatever challenges me

stefan
Lid

Ongelezen berichtdoor stefan » Di 15 Okt 2013, 18:25

Haha ja smaken verschillen, ik was gewoon heel benieuwd wat andere mensen er van vonden. Ik dacht ergens te lezen dat die meneer wel het een en ander had gebruikt, het is ook niet echt een lichaam wat naturel haalbaar is denk ik. Hoe ziet zo'n lichaam er dan uit SN? :P Want je kunt toch niet aan iemand zien dat hij hout hakt ofzo?

Daphne
Lid

Ongelezen berichtdoor Daphne » Di 15 Okt 2013, 18:39

dorien schreef:zeker zo'n nek niet..
Stierennek, eensschh. :P Ik zelf vind de V lijnen naar hun kruis toe echt heel erg blughhh.

Afbeelding

Dit vind ik een mooi en gezond uitziend lichaam, geen idee of dit hier mag though haha. :')
Afbeelding

super natural
Lid

Ongelezen berichtdoor super natural » Di 15 Okt 2013, 18:49

daar ben ik het wel mee eens Daphne :P
ik weet ook niet precies hoe dat er uit ziet stefan, haha, ik zeg ook maar wat, maar wat ik eigenlijk bedoel is gewoon iets minder van alles.. natuurlijke spieren.. wat Daphne laat zien vind ik inderdaad wel mooi (die onderste dus)

dorien
Lid

Ongelezen berichtdoor dorien » Di 15 Okt 2013, 19:16

die gasten moeten idd gwn ff broek optrekken. ;P

en idd.. tis too much. natuurlijk is veel mooier
al boeit het me eigenlijk helemaal niet..
ik val ook al gauw voor een iets 'voller' persoon.. zal ik maar zeggen.
uiterlijk maakt eigenlijk nogal weinig uit. maar dat is weer een ander onderwerp ;P
I hate the world for making me lose you.
I love the world for letting me know you.

stefan
Lid

Ongelezen berichtdoor stefan » Di 15 Okt 2013, 20:59

Dat vind ik op zich ook wel mooi Daphne, iets meer vind ik wel mooier. Achja ik train zelf niet om huge te worden ofzo, maar ik train natuurlijk wel een beetje voor het resultaat. Bij het lichaam wat ik gepost heb kom ik ws nooit in de buurt, maar dat maakt niet uit. Blij dat er zoveel reacties kwamen.^^

Twinkel
Lid

Ongelezen berichtdoor Twinkel » Di 15 Okt 2013, 21:19

Bleegh, ik vind die spierbundel echt walgelijk. Maar dat komt omdat alle levende lijven die ik in die vorm heb gezien een kop erop hadden die zo'n arrogantie uitstraalden dat ik in gedachte meteen om een emmer vroeg. Kijk, zou ik zo'n lichaam tegen komen verdwaald in de jungle en het zou van ene Tarzan zijn die die spieren puur heeft omdat ie die nodig had in de jungle te (over)leven, dan was het een heel ander verhaal ;).
Maar per definitie, durf ik te zeggen, ieder mens in onze westerse samenleving met zo'n lijf, heeft mij een te groot ego en is me te veel gefixeerd op het lichamelijke :P.

Oh en, dat plaatje wat Daphne heeft gepost: daar loopt mij dan weer wel 't water van in de mond ;). Goed gevormd én naturel.
~~~

Shimara
Lid

Ongelezen berichtdoor Shimara » Di 15 Okt 2013, 21:28

Dit topic heeft zot e zien de verkeerde naam :p

Een beetje spier is wel leuk maar echt duidelijk alles kunnen zien hoeft idd niet.
Takk..

super natural
Lid

Ongelezen berichtdoor super natural » Di 15 Okt 2013, 22:46

Haha goed omschreven Twinkel (XD ik schreef eerst 'goed omschreven Tarzan', begint ook met een T). Overigens denk ik dat als je verdwaald bent in de jungle, je blij bent met iedere persoon die je tegenkomt :P
Ben het idd ook eens met dat de meeste mannen in onze maatschappij met zo'n lichaam een te groot ego hebben. Daar zit dan gelijk een arrogante kop en een zonnebankbruine huid op. Het is meestal het hele pakketje wat aantrekt óf afstoot.

stefan
Lid

Ongelezen berichtdoor stefan » Wo 16 Okt 2013, 09:34

Oké jullie walgen er dus blijkbaar van, ik was benieuwd wat andere mensen er van vonden. ik weet niet of dat zo is Twinkel. Ik denk dat er zat mensen zijn met zo´n soort lichaam die gewoon heel aardig zijn. Ik vind het juist wel knap dat ze zoiets bereiken, om zoiets te bereiken moet je heel erg gedisciplineerd zijn. En tja... er zullen best een paar arrogante patsers bij zitten.

En een naturel lichaam vind ik ook heel mooi hoor, is ook wel iets reëler voor mij.^^

super natural
Lid

Ongelezen berichtdoor super natural » Wo 16 Okt 2013, 12:54

Daar heb je zeker gelijk in Stefan. Ik heb me er wel eens over verbaasd hoe toegewijd zo'n arrogante dude daarmee bezig was. :P

Twinkel
Lid

Ongelezen berichtdoor Twinkel » Wo 16 Okt 2013, 17:40

ja dat is ook wel zo. Het is ook niet zo dat ik geen respect heb voor die mensen dat ze dat weten klaar te spelen, integendeel. En ik weet ook zeker dat er uitzonderingen zijn (die heb je altijd). Maar deze spierbundels zijn wel erg overdreven en die krijg je ook echt niet van alleen maar krachttraining, daar moet je ook wel wat anabolen-gedoe voor doen (waar ik nauwelijks verstand van heb). En het feit dat je die keuze al maakt, geeft toch wel een fixatie op het lichamelijke aan (tenzij je een professionele bodybuilder bent :P)
~~~

Terug naar “100% off topic”