Fitness topic

Voor alles wat niet direct met hooggevoeligheid te maken heeft.
stefan
Lid

Re: Fitness topic

Ongelezen berichtdoor stefan » Wo 16 Okt 2013, 17:55

Ik heb ook niet veel verstand van anabolen Twinkel. Ik weet wel dat het niet bepaald gezond is, maar sommige mensen maken die keuze gewoon. Vele mensen die zichzelf helemaal vol spuiten en vervolgens een hartaanval krijgen. Maar misschien is het voor sommige mensen wel natuurlijk haalbaar zo´n lichaam, je hebt mensen die gewoon super breed gebouwd zijn.

Ik denk dat veel mensen voor anabolen kiezen omdat het gewoon veel makkelijker is, je maakt veel sneller progressie. Ik zou het niet eens durven te gebruiken, aangezien het heel ongezond is.

Shimara
Lid

Ongelezen berichtdoor Shimara » Wo 16 Okt 2013, 19:06

Mn zusje heeft creatine als aanvulling op t lichaamseigen creatine. Dit is voor het sneller herstellen van de spieren. Ze zit bij de nl selectie baanwielrennen
Takk..

stefan
Lid

Ongelezen berichtdoor stefan » Wo 16 Okt 2013, 19:44

Gaaf Shimara.;) Dan heeft ze ook flinke benen of niet? Creatine is idd gewoon een voedingssupplement, creatine zit ook gewoon in voedsel zoals biefstuk. Ik heb wel eens gehoord dat mensen die creatine gebruiken constant moeten plassen, heeft je zusje daar geen last van?

Shimara
Lid

Ongelezen berichtdoor Shimara » Wo 16 Okt 2013, 21:22

ik heb geen idee of ze daar last van heeft. ja ze heeft best wel gespierde bovenbenen, daar schaamt ze zich wel voor. ik vind het soms wel vervelend dat ze daar zo bekend om is,wan tmensen hebben het alleen maar over haar omdat ze dat kennen. loop ik met mn moeder in de stad. komt mn moeder iemand tegen dan komt steevast de vraag ben jij de wielrenster? zeg ik nee dan is het ben jij de kapster dan(zusje is ook kapster) zeg ik weer nee en daarna wordt ik volledig genegeerd. mn zusje zelf vind t soms ook vervelend
Takk..

Terug naar “100% off topic”