21 december/ervaringen

Voor alles wat niet direct met hooggevoeligheid te maken heeft.
Rosan
Lid

21 december/ervaringen

Ongelezen berichtdoor Rosan » Vr 21 Dec 2012, 14:47

Ik was wel benieuwd wat jullie hebben ervaren op deze dag :)
Ik ben een beetje teleurgesteld, heb niet zoveel ervaren, had te hoge verwachtingen :P Ik ben ook gewoon dwars door dat op-een-lijn staan van het centrum van het zonnestelsel, de aarde en de zon heen geslapen :roll: 't Is net als een zonsverduistering, had het wel graag bewust willen meemaken, maar ja. Beetje spijtig.
Ach, het zal de komende jaren wel allemaal duidelijk worden qua vrouwelijke energie-toename.

Meningen, ervaringen, kom maar op :)
So enough of this terror, we deserve to know light and grow evermore lighter and lighter

Atmosfeer
Moderator

Re: 21 december/ervaringen

Ongelezen berichtdoor Atmosfeer » Vr 21 Dec 2012, 15:21

Eigenlijk niet zo veel ervaren. Voel me wat moe en duf, alleen. Verder nog niets gemerkt.
La vita rischierò per viverla di più

lottesun
Lid

Ongelezen berichtdoor lottesun » Vr 21 Dec 2012, 16:04

Ben vrij happy? Maar dat kan ook door gisteravond komen x)
Niks gemerkt eigenlijk
"We'll always be outlaws, mate," said the cowboy to his horse.

Esther
Lid

Ongelezen berichtdoor Esther » Vr 21 Dec 2012, 17:23

Ik merk wel iets..
Sancta Terra

liesmoozie
Lid

Ongelezen berichtdoor liesmoozie » Vr 21 Dec 2012, 18:20

Niet echt iets anders gemerkt ofzo... xD

De Maya's en Nostradamus hadden het fout xD
Tenminste, wat ze geïnterpreteerd hadden van Nostradamus' voorspelling xD
"From the calm morning, the end will come when of the dancing horse the number of circles will be 9"
Wel héél toevallig dat net vandaag gangnam style (paardendansje) 1 miljard views heeft (9 nullen = cirkels)
Calm morning staat voor het oosten of zoiets, ook korea dus waar ze vandaan komen.
Toeval bestaat niet?

Vanochtend werd ik wel kalm wakker xD Maar dat had meer met gisteren en het gevoel in de droom te maken :P
En mn zusje had zich verslapen, doet ze trouwens anders nooit :O

Maar ik denk wel dat er een nieuwe tijd aan zit te komen.
Enne... 21 dec is nog niet voorbij xD
A little butterfly tickles my tummy

LightThunder
Lid

Ongelezen berichtdoor LightThunder » Vr 21 Dec 2012, 19:36

Eigenlijk heb ik vooral veel gelachen om de 21-12-12 hype.

Voor de Maya's begint er een nieuw tijdperk, omdat hun kalender ophoudt. Voor ons veranderd er vrij weinig.

Just a day like always. Behalve dat ik flink geshopt heb.. :roflol:
This is it, Here I stand, In the light of world..

super natural
Lid

Ongelezen berichtdoor super natural » Za 12 Jan 2013, 22:41

Ik lees af en toe iets op de site van de links hieronder. Het klinkt in mijn oren allemaal best zweverig, ik ben er niet zo in thuis, maar ik lees het toch. En nu staat er dan een artikeltje wat wel interessant is:
http://www.wanttoknow.nl/inspiratie/het-gelijk-van-de-mayakalender/
Ik heb dan weer een beetje mijn twijfels bij die Bovisschaal (http://www.wanttoknow.nl/wp-content/uploads/Boviswaarde.pdf). Vraag me af hoe betrouwbaar die is.

Wat ik wel weet is dat ik niet geloof in toeval. Die aardbeienteler die in die pdf wordt genoemd ligt in de gemeente waar ik momenteel mijn project heb. :P
To conquer whatever challenges me

Rosan
Lid

Ongelezen berichtdoor Rosan » Zo 13 Jan 2013, 11:52

Dank je voor de link, interessant!
So enough of this terror, we deserve to know light and grow evermore lighter and lighter

xStrawberry
Lid

Ongelezen berichtdoor xStrawberry » Zo 13 Jan 2013, 20:33

Zelf geloof ik dat niemand kan bepalen wanneer de wereld vergaat. Ik geloof dat Jezus ons eerst op zal halen en dat de wereld dan pas vergaat. Ook als je niet christelijk bent zou je uit de bijbel kunnen halen dat niemand weet wanneer de aarde vergaat (misschien geloof je dan wel dat moeder aarde dat aan zal geven) maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik op 21-12-12 wel bang ben geweest!
There is nothing wrong with loving who you are, cause he made you perfect babe! - Born this way, Lady GaGa

Buddy
Lid

Ongelezen berichtdoor Buddy » Ma 14 Jan 2013, 15:51

We staan aleen naar een ander deel van het universum , natuurlijk is dit een event en dat zou ook zo moeten zijn
Einde van de wereld is puur en reflectie van hoe wij dingen in het negatiefe omdraaien
De maya vierde op die dag feest ,
21_12 sis het zogeheete aquarius tijdperk , volgende overgang is over 2000 jaar of meer
Zie het soort gelijke als een zonsverduistering ook een event of de roode maan
Anderen begrijpen is Kennis .. jezelf begrijpen is verlichting

Vera
Lid

Ongelezen berichtdoor Vera » Di 25 Jun 2013, 13:20

Het einde van de wereld, maar niet het einde van de Aarde. Dus het einde van de wereld zoals we hem kenden. Hoopte eigenlijk dat het kabinet ging vallen :). Er is ook wel eens gezegd dat iedereen spiruteler gaat worden, daar kan ik me wel in verplaatsen. Logisch dan, dat we er niets van merken :).
I believe the past shapes us in what we are today!

Esther
Lid

Ongelezen berichtdoor Esther » Di 25 Jun 2013, 20:31

Ik geloof eerlijk gezegd dat het niet meer gaat gebeuren.
Sancta Terra

Twinkel
Lid

Ongelezen berichtdoor Twinkel » Wo 26 Jun 2013, 21:55

Heb zelf eigenlijk zo'n gevoel dat we pas over een jaar of wat, zeg 15 tot 30 jaar laten terugkijken op de jaren rond/na 2012 en dan pas zien wat de veranderingen nou werkelijk inhielden. Nu we er midden in zitten zien we het denk ik juist niet zo goed ;). Omdat het een proces van jaaaren is. We leven nou eenmaal in een fysieke wereld en materie (superverdichte energie) verandert echt sloom in vergelijking met de vrije voor het oog onzichtbare energieën. Dus de verandering is in volle gang, de grootste resultaten die wij willen zien laten alleen nog wat langer op zich wachten omdat ze tijd nodig hebben om te manifesteren.
~~~

Rosan
Lid

Ongelezen berichtdoor Rosan » Do 27 Jun 2013, 11:53

Daar heb je wel een punt, Twinkel. Heb het gevoel dat veranderingen en processen heel snel gaan, maar kan dat materieel niet precies aanwijzen. Ik merk het alleen in mijn leven. Maar ik zie het ook in dingen als dat de ene na de andere klokkenluider opstaat, eerst Wikileaks, nu Edward Snowden. En ik denk ook in de crisis die echt steeds erger en erger wordt waarmee de systemen theoretisch gezien eigenlijk instorten, al is het moeilijk om dat als iets positiefs te blijven zien en niet angstig te worden voor lijfsbehoud. Ik vertrouw er wel op dat het allemaal goedkomt, en probeer er verder niet teveel mee bezig te zijn want het is idd te veelomvattend en overweldigend. En het overzicht kan je pas achteraf zien ja.

super natural
Lid

Ongelezen berichtdoor super natural » Do 27 Jun 2013, 13:32

Ik vraag me af, Twinkel, wat jij vertelde over je blokkade, iemand zei nog zoiets. Jij had dat in extreme mate, maar iedereen erft dingen van zijn ouders, iedereen erft blokkades. Bewustwording, waar wij mee bezig zijn, zorgt ervoor dat we een einde kunnen maken aan generaties lange overervingen. Mensen die zich bewust worden van zichzelf en de dingen die ze van hun ouders, grootouders, overgrootouders, etc, en vorige levens hebben meegekregen, en doorkrijgen dat ze zelf de keuze hebben om andere dingen te doen/dingen anders te doen, kunnen dat proces van overerving gewoon tot stilstand brengen. Dat is best wel huge als je daarover nadenkt! Dat gaat natuurlijk niet in één keer, want ik heb een grote familie en de meesten leven nog (niet dat ik ze dood wil!) en zo is het bij iedereen. Maar als jij heelt, heel je ook de relatie die je met je ouders e.d. hebt, waardoor zij ook een stukje helen etc, nou ja dat weten jullie wel. Sommige mensen zullen het misschien ook niet voor elkaar krijgen in één leven. Het gaat erom dat we de macht hebben om die overerving te stoppen of in elk geval af te remmen. Denk dat dat een belangrijk punt is.
To conquer whatever challenges me

Terug naar “100% off topic”