21 december/ervaringen

Voor alles wat niet direct met hooggevoeligheid te maken heeft.
Rosan
Lid

Re: 21 december/ervaringen

Ongelezen berichtdoor Rosan » Do 27 Jun 2013, 13:58

Ja, dat had ik ook aan elkaar gelinkt, dat je die spirituele blokkade hebt opgeheven juist in deze tijd. :)
Ik heb ook gehoord dat dit een tijd is van enorme heling, dat er nu ineens van alles geheeld kan worden en ook heel snel. Dat merk ik zelf wel. En ik lees nu dat de oude contactkoorden met lagere trillingen weg zijn, oude contactkoorden met patronen van dominantie, onrecht, afhankelijkheid van mensen die niet meer bij je passen. En dat iedereen zich nu innerlijk doorschakelt naar een hogere energie in een periode van stilte, leegte. Een zachte, subtiele, liefdevolle, warme energie. Ik heb in de afgelopen periode die energie zeker heel vaak gevoeld, als een soort binnendruppelen, geen storm van vurige transformerende energie, maar subtiel en warm.

Het helpt inderdaad enorm als je hierbij ook kijkt naar je familie. Sommige families wilden samen dit bewustwordingsproces meemaken, in andere families is één sterke, hooggevoelige ziel gekomen om de trilling te verhogen zonder daarbij bewust contact met zijn of haar familie te maken. Hoe dat ook, als je gelukkiger en bewuster wordt, wordt je familie dit ook, ook al lijkt het op dit moment het tegenovergestelde en is de situatie nogal duister. Maar het is moeilijk om je aandacht bij dat innerlijke weten te houden als de moeilijke (familie/financiele/etc)situatie zo gematerialiseerd is en alles en iedereen om hulp aan het schreeuwen is op positieve of onbewust negatieve manieren. Bepaalde negatieve patronen in families kunnen eigenlijk gewoon al weg zijn, maar het geconditioneerde denken beseft dat nog niet helemaal en voelt een soort leegte als het zich erop wil concentreren. Maar als je in die leegte die fijne energie kan voelen, verdwijnen eigenlijk je zorgen meteen.
So enough of this terror, we deserve to know light and grow evermore lighter and lighter

super natural
Lid

Ongelezen berichtdoor super natural » Do 27 Jun 2013, 14:20

Ik kom eigenlijk overal tegen dat we eerst een behoorlijk moeilijke tijd doorgaan, voordat het echt beter gaat. Misschien dat dat voor veel mensen gewoon te maken heeft met dat ze geconfronteerd worden met wat er allemaal in ze zit, weggedrukt leed dat herbeleeft moet worden, dingen die boven komen drijven die gewoon moeilijk te verteren zijn. Als dat massaal gaat gebeuren, me lijkt dat dat steeds meer wordt, kan dat best heftige vormen aannemen..
To conquer whatever challenges me

Rosan
Lid

Ongelezen berichtdoor Rosan » Do 27 Jun 2013, 15:07

Ja, dat lees ik ook veel. Denk dat het voor iedereen anders is, dat sommigen in dat proces zelf al vrij ver zijn terwijl anderen nu in een maalstroom terechtkomen. Verschillende plekken op dezelfde brug, oid.
So enough of this terror, we deserve to know light and grow evermore lighter and lighter

Shimara
Lid

Ongelezen berichtdoor Shimara » Di 06 Jan 2015, 12:20

ik heb er ook wel wat over gelezen maar mij is ook niet echt iets opgevallen
Takk..

Terug naar “100% off topic”