Blunder!. / Foutje

Voor alles wat niet direct met hooggevoeligheid te maken heeft.
Vera
Lid

Re: Blunder!. / Foutje

Ongelezen berichtdoor Vera » Zo 12 Mei 2013, 17:15

Ik wilde op vakantie even stoer doen omdat er echt een leuke jongen voorbij liep, om zijn aandacht te trekken. Ik had alleen maar een volleybal binnen handbereik, dus ik sloeg die bal in een poging sportief te lijken heel hoog de lucht in. Hij dus kijken, ik ook naar hem, valt plotseling die bal heel hard bovenop de tafel, alles op de grond. Nou, indruk maken is gelukt...
Bedankt pap en mam, wat erf ik toch leuke dingen van jullie. :mrgreen:

Eigenlijk, nu ik erover nadenk heb ik niet echt goede ervaringen met leuke jongens... Als ik eindelijk (dat duurt echt maanden) de moed heb verzameld om er tegen een te praten, vliegt er een duig langs. Die zag natuurlijk mooi de gelegenheid mij onder te schijten. :wall:
I believe the past shapes us in what we are today!

Alis Volo Propriis
Lid

Ongelezen berichtdoor Alis Volo Propriis » Zo 19 Mei 2013, 09:18

Op de basisschool had ik een sleutelhanger aan mijn etui hangen.
Als je in die sleutelhanger kneep riep hij: LOSER, LOSER, LOSER!
Eigenlijk moest je er normaalgesproken gewoon op slaan, anders deed hij het niet...
Dus... eindelijk is de hele klas stil, ik wil mijn etui open doen,
pak aan de sleutelhanger en.. :shock: . 'LOSER, LOSER, LOSER!'
Ik sloeg er niet eens op! Iedereen moest wel lachen maar ik heb die sleutelhanger gelijk van mijn etui gehaald! :oops: :oops: :oops:
Kibou Wo Egaku, Ryuusei Ni Nare! (I'll draw out my hopes and become a falling star)

super natural
Lid

Ongelezen berichtdoor super natural » Ma 20 Mei 2013, 17:06

Ik wou even met de fiets weg.
Kom ik in de schuur. Fiets staat er niet. Waar is mijn fiets? Denkt diep na. Géén idee. Denk, denk, denk, peins, pieker. Nog steeds geen idee. Dan maar lopen. Misschien dat ik hem ooit op school heb laten staan? Kan het me niet herinneren. Misschien heb ik hem ooit bij het station laten staan. Kan ik me ook niet herinneren. Nou ja, ik kom langs het station, dus dan maar even kijken. Pure gok voor mijn gevoel.
En daar bleek hij dus te staan. Ik weet nog dat ik hem daar neer heb gezet, maar niet dat ik hem nooit op heb gehaald. Echt weird! Gat in mijn geheugen.
To conquer whatever challenges me

Rosan
Lid

Ongelezen berichtdoor Rosan » Zo 11 Aug 2013, 10:28

Ik moest op mijn werk een kinderactiviteit leiden waarbij ik als eindsignaal op een toeter moest blazen. Ongeveer de helft van de groep was Duits, dus ik moest alles gelijktijdig vertalen in mijn steenkolenduits... dus ik zei 'wann ich auf die toeter blaas, dann... etc'
En ik merkte al dat de groep wat onrustig werd, ik dacht, ik lach gewoon mee, ze lachen vast om mijn onhandige gebruik van het Duits.
Maar toen kwam even laten mijn collega naar mij toe: 'Roos, je moet niet zeggen 'blazen' in het Duits, want dat betekent pijpen'.

:shock: :lol:
So enough of this terror, we deserve to know light and grow evermore lighter and lighter

Esther
Lid

Ongelezen berichtdoor Esther » Zo 11 Aug 2013, 13:06

Whahaha wat erg Rosan xD

Ik had ooit een hele erge blunder gehad en schaam me er nog voor. Ik was toen in de trein met een vriendin. We gingen ergens shoppen dus wel lopen alvast naar de deuren. Maar de trein remde nogal hard dus ik viel naar achter en greep precies bij geslachtsdeel van een jongen. Nog nooit zo geschaamd :roflol:
Sancta Terra

Daphne
Lid

Ongelezen berichtdoor Daphne » Zo 11 Aug 2013, 14:21

Och jee Rosan haha. :)

super natural
Lid

Ongelezen berichtdoor super natural » Zo 11 Aug 2013, 17:23

Hahaha die zijn allebei best erg :P
In Australië kreeg ik ook een paar keer rare blikken toegeworpen toen ik mijn naam vertelde aan duitsers, scheen ook iets te betekenen, al heb ik er daarna nooit meer iets over gehoord.
To conquer whatever challenges me

Buddy
Lid

Ongelezen berichtdoor Buddy » Wo 14 Aug 2013, 08:37

:babbel: lol
Anderen begrijpen is Kennis .. jezelf begrijpen is verlichting

Marijke
Lid

Ongelezen berichtdoor Marijke » Wo 14 Aug 2013, 15:29

Hahaha grappig topic!!!

Esther
Lid

Ongelezen berichtdoor Esther » Vr 23 Aug 2013, 21:01

Heb ik weer... M'n broer sluit me buiten, ik moet van hem op m'n knieeen en allemaal postieve dingen over hem zeggen.. De buurjongen had alles gehoord en hoorde hem keihard lachen whahaha :roflol:
Sancta Terra

Astrid
Lid

Ongelezen berichtdoor Astrid » Ma 24 Mar 2014, 22:25

hier komt men genantste blunder ooit:
ik stond op de boekenbeurs in een standje met boeken samen met een vriendin. ik pak een boek beet en zeg:
'kijk he romy dit is nu het voorbeeld van een ideaal boek. spannende titel, goeie illustraties, korte goeie inhoud en als je er in bladert ge ziet, goed geschreven... en dan zetten ze die stomme kop van die auteur daar op en dan koopt niemand da boek nog!'
wanneer ik eindelijk uitgeraast ben en naar mijn vriendin kijk is die helemaal rood van het lachen. ik verward en zij piept dan 'die gast staat achter u' ... o mijn god!
die zat daar vlak achter mij aan een tafeltje om handtekeningen uit te delen en dezelfde kop van op de kaft staarde me bedrukt aan. ik ben in kreeftstijl weggestapt en daarna heel hard gelopen. kwam niet meer bij van het lachen :lol:
arme auteur :?

dorien
Lid

Ongelezen berichtdoor dorien » Di 25 Mar 2014, 01:27

Whaha, geweldig. :mrgreen:
I hate the world for making me lose you.
I love the world for letting me know you.

Daphne
Lid

Ongelezen berichtdoor Daphne » Di 25 Mar 2014, 09:06

Haha, heel gênant. :P

Atmosfeer
Moderator

Ongelezen berichtdoor Atmosfeer » Di 01 Apr 2014, 18:21

hahahaha ge-wel-dig. ik zou me ook doodschamen ;)

Ik heb vandaag bijna de pannenlappen in de fik gezet (A) ze hebben nu mooie brandvlekjes. oepsie
La vita rischierò per viverla di più

Esther
Lid

Ongelezen berichtdoor Esther » Do 05 Jun 2014, 19:46

Oeps, vandaag toch een iets te harde boer gelaten in de klas. En daarna nog in slaap gevallen ook. Lekker bezig :roflol:
Sancta Terra

Terug naar “100% off topic”