Blunder!. / Foutje

Voor alles wat niet direct met hooggevoeligheid te maken heeft.
Daphne
Lid

Re: Blunder!. / Foutje

Ongelezen berichtdoor Daphne » Do 15 Nov 2012, 20:28

Dan kan je wel even door de grondzakken ja. :P

Wiets
Lid

Ongelezen berichtdoor Wiets » Vr 16 Nov 2012, 03:45

Dan nog vind ik de reactie: "Moet ik je soms ergens van kennen ofzo?" erg bot... mensen doen alsof ze elkaar speciaal ergens van moeten kennen en anders rot je maar op. Je kan mekaar toch ook leren kennen!!
Als je dit leest ben je niet veel wijzer geworden want er staat helaas niets bijzonders :)

super natural
Lid

Ongelezen berichtdoor super natural » Vr 16 Nov 2012, 09:29

Ja, vond ik ook. Hij keek me ook echt ontzettend vuil aan. :P Terwijl ik zou zeggen dat ze het wel eens vaker mee hebben gemaakt. Maar ja, ach. Ik kan me dat ontzettend aantrekken, maar ik kan het ook zien als zijn probleem en trots zijn op mezelf omdat ik zo sociaal was om een gesprekje te willen aanknopen. *spreekt zichzelf toe*
To conquer whatever challenges me

Atmosfeer
Moderator

Ongelezen berichtdoor Atmosfeer » Vr 16 Nov 2012, 12:13

Oeh, bunder SN! Maar dat zullen ze wel gewend zijn?

Ik stap soms twee haltes eerder uit en loop dan een stukje naar huis. Dus ik druk op het knopje, stopt de bus opeens abrupt en ik denk huh :?: dit is mijn halte helemaal niet. Blijkbaar iets te vroeg op het knopje gedrukt :oops:
En ik heb de laatste tijd de neiging om de fietslampjes verkeerd om op mn fiets te doen (rood voor, wit achter), gisteren dus ook weer...
La vita rischierò per viverla di più

LightThunder
Lid

Ongelezen berichtdoor LightThunder » Za 17 Nov 2012, 15:01

Tijdens een congres van het werk kwam ik een vertegenwoordiger tegen van een bedrijf, en hij kwam me ontzettend bekent voor.. hij herkende mij ook dus heb hem gevraagt waarvan "Ik was van de week bij jou op het werk" Op dat moment herinnerde ik het weer.. hij zat bij mij aan tafel toen ik een seksueel getint maar komisch gesprek had met 2 collega's :oops: Ik kon wel door de grond zakken.. hij zag er de humor wel van in xD
This is it, Here I stand, In the light of world..

super natural
Lid

Ongelezen berichtdoor super natural » Do 27 Dec 2012, 00:34

Gas geven in plaats van remmen... woops.. Ik deed het gisteren en ik dacht dat het aan de auto lag, omdat ik voor het eerst in die auto reed, maar vandaag deed ik hetzelfde :roll: in de auto waar ik vaker in rijd, maar wel op dezelfde plek als gisteren, dus het ligt aan de plek i guess...

Atmosfeer
Moderator

Ongelezen berichtdoor Atmosfeer » Do 27 Dec 2012, 19:06

oeps!

Ik wilde gisteren een foto aan mijn oma laten zien op mijn telefoon. En mijn oma constant, ik zie het niet, ik zie het niet! Dus ik sta op een gegeven moment met de telefoon op haar neus...kon ze het nog niet zien :shock:
Dus ik kijken...was mijn scherm uitgevallen xD
La vita rischierò per viverla di più

Rosan
Lid

Ongelezen berichtdoor Rosan » Do 27 Dec 2012, 22:53

Iets grotere blunders meegemaakt de laatste dagen. Niet heel grappig :P Was vergeten een raam dicht te doen in het huis van kennissen waar we mochten logeren, en was vergeten tegen mijn vader en zijn vriendin te zeggen dat we later kwamen op 2e kerstdag. Allemaal mensen die op me hadden gerekend :oops: Voelt wel even k.ut maar ik heb mijn excuses aangeboden.
So enough of this terror, we deserve to know light and grow evermore lighter and lighter

super natural
Lid

Ongelezen berichtdoor super natural » Zo 03 Feb 2013, 12:48

Gisteravond de deur achter me dicht getrokken en de sleutel vergeten... :roll: Van alles geprobeerd, mensen gebeld, buren om hulp gevraagd, maar er zat uiteindelijk niets anders op dan 3 uur naar mijn moeder te reizen om daar de reservesleutel te halen.

Rosan
Lid

Ongelezen berichtdoor Rosan » Di 05 Feb 2013, 14:14

Dat is echt balen! pff!
So enough of this terror, we deserve to know light and grow evermore lighter and lighter

super natural
Lid

Ongelezen berichtdoor super natural » Vr 15 Feb 2013, 00:36

Ik was een uur te laat bij een vriendin. Ik had gewoon een heel uur gemist. Ik stond bij de bushalte toen ik merkte dat het lang duurde totdat de bus kwam. Dus ik kijken hoe laat het is. Een aantal keer achter elkaar. Uiteindelijk mijn vriendin gesmst dat ik wat later zou komen, omdat de bus laat was, waarna ik ineens besefte dat ik 18.20 had zien staan ipv 17.20. Twintig keer de tijd gekeken voordat ik door had dat ik een uur te laat was. Weet niet wat dat is met mij de laatste tijd :')

Rosan
Lid

Ongelezen berichtdoor Rosan » Za 06 Apr 2013, 13:15

Oeps, had een nogal kwetsbare emotionele blog geschreven die nog helemaal niet klaar was om gepubliceerd te worden, dacht dat ik op 'opslaan' had geklikt, maar toen vond ik ineens een reactie in mijn mailbox, bleek dat ik per ongeluk op 'publiceren' geklikt. Nou ja, ik laat 'm nu maar staan :P

super natural
Lid

Ongelezen berichtdoor super natural » Za 06 Apr 2013, 14:29

Oeps Rosan.. Ik had hem gelezen en vond hem wel heel mooi, maar ook kwetsbaar ja. Gelukkig was je hier in je logje alweer wat positiever. :)

Ik was laatst op stage vergeten de wc-deur op slot te doen. :oops: Vijf deuren en die mevrouw moest nét de deur kiezen waar ik achter zat... Ik kwam haar daarna ook nog een aantal keer tegen. Gedaan alsof ik erom kon lachen, maar stiekem schaamde ik me behoorlijk. :')

Shimara
Lid

Ongelezen berichtdoor Shimara » Di 09 Apr 2013, 17:48

Vorige week met pasen was iedereen op werk aan het dollen en irritant aan t zijn. we hebben een telefoon voor als iemand in of buiten de winkel een vraag heeft. die ging bij mij drie keer af en ik hallo met shimara bakkersafdeling(daar sta ik nameljk) en ik krijg aaar geen gehoor. naar de kassa's gelopen om te kijken of daar iemand per ongeluk aan het bellen was. nee hoor en de telefoon ging nog 2 keer nog een keer hetzelfde. pas na die 3e keer kwam ik erachter dat de HCCP-chef mij aan het bestoken was. stond daar op de vleeswaar iets te blij te kijken.
Takk..

stefan
Lid

Ongelezen berichtdoor stefan » Vr 26 Apr 2013, 21:04

Trek ik net de koelkast open, valt er een pan met nasi uit en nog een pan met groentesoep. Heel de keuken blank, echt iets voor mij want ik ben denk ik de eindbaas van de klunzen.

Terug naar “100% off topic”