Mijn tweede youtube vlog

Voor alles wat niet direct met hooggevoeligheid te maken heeft.
leon
Lid

Mijn tweede youtube vlog

Ongelezen berichtdoor leon » Zo 18 Mar 2012, 12:12

Best wel stom om jezelf zo te zien maarja..

Ik heb iets bedacht dat mij echt helpt om gelukkig te worden!

http://www.youtube.com/watch?v=B9CEwYGVr9c

Daphne
Lid

Re: Mijn tweede youtube vlog

Ongelezen berichtdoor Daphne » Zo 18 Mar 2012, 12:36

Goed bedacht om zoiets te maken, geeft een goed overzicht van hoe je in je leven staat. En ik vind het knap dat je open over je leven/gevoelens praat, zo via internet waar iedereen je kan horen en zien! :)
Vooral voor een jongen denk ik dat zoiets nog moeilijker is.

leon
Lid

Ongelezen berichtdoor leon » Zo 18 Mar 2012, 14:42

:D dankje daphne, ik vind het wel een beetje eng ja, maar aan de andere kant wat kan er nou gebeuren..

liesmoozie
Lid

Ongelezen berichtdoor liesmoozie » Zo 18 Mar 2012, 14:51

Mooi bedacht die meter! :)
A little butterfly tickles my tummy

leon
Lid

Ongelezen berichtdoor leon » Zo 18 Mar 2012, 15:00

liesmoozie schreef:Mooi bedacht die meter! :)

dankjewel :D

Twinkel
Lid

Ongelezen berichtdoor Twinkel » Ma 19 Mar 2012, 00:49

Goed bezig Leon ;)
Ik had toen het uit ging met mijn ex, toen ik gestopt was met studie, geen werk had, allerlei sociale contacten had verwaarloosd en in een 'rampzalige toestand' bij mijn ouders terecht was gekomen... toen heb ik ook zo'n soort plan opgesteld. Ik had dan geen geluksmeter, maar het kwam er wel op neer dat ik de gebieden in mijn leven eruit had gepikt die het belangrijkste waren om aan te werken. En daarbij had ik ook lange termijndoelen en daarbij korte termijndoelen gesteld. En het was wekenlang een heilig document op mijn computer en ik was er elke dag mee bezig en het heette: 'Voel-je-goed-aanpak' :P. Nu had ik dat speciaal en alleen voor mezelf opgesteld, niet met de bedoeling voor anderen. Als ik me down voelde of rot en het ff niet zag zitten, dan ging ik kijken wat er ook al weer allemaal instond en wat ik kon doen. En dat hielp echt! Ben er echt in een mum van tijd (bij wijze van spreken) mee uit mijn dip gekomen toen :) (in ieder geval ben ik uit het grote zwarte gat weggebleven, ik hing wel aan de rand, maar ik heb mezelf zeg maar best wel een beetje gered ermee :P)
~~~

Esther
Lid

Ongelezen berichtdoor Esther » Ma 19 Mar 2012, 09:39

Ik vind het knap dat je zo openlijk over praat via youtube.
Dat zou ik nooit kunnen. Doe je goed :)
Sancta Terra

leon
Lid

Ongelezen berichtdoor leon » Ma 19 Mar 2012, 18:14

dankje Esther

en cool Twinkel !! het helpt dus wel :)

Marijke
Lid

Ongelezen berichtdoor Marijke » Ma 19 Mar 2012, 22:00

Wow echt een goed idee zeg!

leon
Lid

Ongelezen berichtdoor leon » Di 20 Mar 2012, 00:56

dankje marijke :D

als jullie vragen hebben mogen jullie ook op youtube vragen. Heeft iemand nog tips hoe ik dit nu kan promoten zodat mensen er iets aan kunnen hebben?

Ik durf het niet zo goed op me facebook te zetten.

liesmoozie
Lid

Ongelezen berichtdoor liesmoozie » Di 20 Mar 2012, 13:13

Als je wilt dat meer mensen je filmje zien moet je woorden nemen in de titel of in je taggs die veel mensen gebruiken om iets te zoeken.
Zo kun je dat in het nederlands en engels doen, heb je ook de nederlands die aan het zoeken zijn te pakken. De meeste gaan toch in het nederlands zoeken, op zoekwoord depressie bijvoorbeeld.
Je kan ook taggs neerzetten die er niet toe doen, maat waar wel veel mensen naar zoeken (ik weet zo niet wat voor zoekwoord) maar dan verschijnt wel het filmpje voor mensen waarvoor het misschien niet bedoeld is, maar als ze bijvoorbeeld zien 'the happiness meter' dat ze toch even kijken naar het filmpje wat het nou is..

En misschien moet ik ook zoiets gaan doen, doelen stellen en kijken hoe ik in het leven sta :P
A little butterfly tickles my tummy

leon
Lid

Ongelezen berichtdoor leon » Di 20 Mar 2012, 23:51

liesmoozie schreef:Als je wilt dat meer mensen je filmje zien moet je woorden nemen in de titel of in je taggs die veel mensen gebruiken om iets te zoeken.
Zo kun je dat in het nederlands en engels doen, heb je ook de nederlands die aan het zoeken zijn te pakken. De meeste gaan toch in het nederlands zoeken, op zoekwoord depressie bijvoorbeeld.
Je kan ook taggs neerzetten die er niet toe doen, maat waar wel veel mensen naar zoeken (ik weet zo niet wat voor zoekwoord) maar dan verschijnt wel het filmpje voor mensen waarvoor het misschien niet bedoeld is, maar als ze bijvoorbeeld zien 'the happiness meter' dat ze toch even kijken naar het filmpje wat het nou is..

En misschien moet ik ook zoiets gaan doen, doelen stellen en kijken hoe ik in het leven sta :P

cool dankje liesmoozie. en ik hoop dat je het doet dan heb ik teminste weer iemand geinspireerd :D en dan kan je een reageren of het voor jou ook werkt. of een videoreactie :D

Buddy
Lid

Ongelezen berichtdoor Buddy » Di 10 Apr 2012, 20:47

respect , echt !

het helpt mij ook , vooral in het bewuster worden of zijn in het nu ...kvind je schema's super .. bedankt voor het delen :)
::je bent een goeie jongen , komt allemaal goed
Anderen begrijpen is Kennis .. jezelf begrijpen is verlichting

leon
Lid

Ongelezen berichtdoor leon » Za 21 Apr 2012, 00:45

:D thanx buddy! I appreciate

Terug naar “100% off topic”